Donderdag 22 november 2018

22 november 2018 - Ohrigstad, Zuid-Afrika

Na een goede vlucht van Amsterdam naar Londen en vanaf Londen naar Johannesburg met een Airbus A 380 Jet , zit onze eerste dag in Zuid-Afrika er op. Toch een hele ervaring met dit “luchtschip”.

Op het vliegveld de Toyota RAV opgehaald, waarmee we de komende 3 weken gaan rondtoeren.

Vanuit Johannesburg vertrokken richting Ohrigstad, zo’n 325 km.

Dit was onze eerste ervaring met de binnenlanden van Zuid-Afrika. Prachtig mooi.

We hebben gegeten en overnacht in The Royal Palm Bed & Breakfast. Na een lekker wijntje op tijd gaan slapen.

Morgenvroeg rijden we via de Panorama route richting Hazyview.

De Panorama route is een zeer bekende waar we prachtige vergezichten zullen zien en hele mooie natuur.

In Hazyview zullen we 3 nachten blijven, en van daaruit zullen we 3 safari’s gaan doen, (avond, hele dag en een ochtend safari), waar we hopen de Big 5 te gaan zien.

Spannend … !!!

1. Hanneke:
    22 november 2018
    Goed te lezen dat jullie het goed maken na toch een hele lange reis. Vooral een dikke knuf voor Mn zus x
  2. Marjan:
    22 november 2018
    ik ben vreselijk benieuwd naar de rest! (en ook wel 'n beetje jaloers...😉)
  3. Maartje:
    22 november 2018
    Klinkt goed, jongens! Veel. Plezier en rijd voorzichtig. Dikke kus, Maartje en Roosje en Gert-Jan
  4. Ans en Peter:
    22 november 2018
    Fijn dat alles goed gegaan is!
    Geniet van deze geweldige vakantie!
  5. Hans van den Eijnden.:
    23 november 2018
    Heel bijzonder de Afrikaanse reis,op tijd niks doen.
  6. J. M. Uijen:
    23 november 2018
    Goed te lees dat jy veilig geland het maak `'n lekker vakantie en geniet gr Jet & Joep
  7. Richard en Jolanda:
    23 november 2018
    👍lekker genieten vooral van heerlijke wijntjes😘
  8. Paula Bennink:
    24 november 2018